Vše o nákupu

Nabízíme originální nábytek a doplňky vyrobené v druhé polovině 20. století. Všechny produkty v našem obchodě jsou originální výrobky z druhé poloviny 20. století, nejedná se tedy o žádné repliky ani napodobeniny.

Zaměřujeme se hlavně na výrobky z bývalého Československa, ale nabízíme i produkty a objekty z jiných zemí. Veškeré zboží máme skladem.

Veškeré zboží v našem obchodu je funkční. Chceme, aby naši zákazníci mohli veškeré u nás zakoupené zboží ihned po nákupu používat, a nemuseli se zabývat ještě jednou případnými opravami. Jedná o zboží použité, jehož stav se často liší. Stav zboží je vždy popsán v popisu a je označen příslušným štítkem.

Veškeré zboží v našem obchodě je označeno třemi možnými štítky:
v původním stavu (zboží, bylo zkontrolováno, očištěno, z našeho pohledu není potřeba ho nijak renovovat)
- po částečné renovaci (zboží je částečně opraveno, některé části jsou ponechány původním stavu)
- po kompletní renovaci (zboží prošlo kompletní opravou)

Náš web není klasickým eshopem, je to dáno především tím, že všechny prodávané předměty máme často jen po jednom kusu, případně maximálně v několika málo kusech, a není většinou možné již nabídnout kusy další.

Takto u nás probíhá prodej: Zákazník nám zašle poptávku (emailem, formulářem či telefonicky) – my mu odpovíme, sdělíme další informace o produktu, celkové ceně, vyměníme si informace o doručovací adrese, formě platby apod. – pokud zákazník souhlasí, proběhne platba – a my následně zboží odesíláme, případně si jej zákazník vyzvedne. 

Objednávka
Objednávky přijímáme přes kontaktní formulář, který naleznete v detailu každého produktu. Případně je samozřejmě možné zaslat objednávku emailem, případně i telefonicky
Po odeslání objednávky Vám přijde potvrzující email o příjetí objednávky s dalšími instrukcemi. Objednané zboží je možné si vyzvednout v našem obchodě (Týnská ulička 8, Praha 1) nebo studiu (Kolbenova 616/34, Praha 9) nebo zboží zasíláme zásilkovou službou, případně poštou. Při objenávce je u každého předmětu označeno, kde je možné si ho vyzvednout. Prosím jednejte dle obdržených instrukcí v potvrzujícím emailu.

Platby
Platby v našem obchodě přijímáme vždy předem na účet, v hotovosti, nebo je platba možná pří osobním vyzvednutí platební kartou, případně v hotovosti.

Doručení
Veškeré zboží z našeho obchodu je možné si vyzvednout osobně (Osobní odběr), nebo nechat zaslat zásilkovou službou, případně poštou (Zásilková služba).
Pokud zvolíte možnost „Osobní odběr" (veškeré potřebné informace obdržíte v potvrzujícím emailu po odeslání objednávky), zboží bude připraveno k vyzvednutí v našem obchodě (Týnská ulička 8, Praha 1) nebo ve studiu (Kolbenova 616, Praha 9 - více v sekci KONTAKTY). Termín možného vyzvednutí prosím ověřte telefonicky, nebo vyčkejte na naší odpověď emailem. V Nanovo studiu přijímáme platby v hotovosti, nebo platební kartou.

Pokud si přejete objednané zboží nechat zaslat zásilkovou službou, případně poštou, prosím zvolte možnost „Zásilková služba" (veškeré potřebné informace obdržíte v potvrzujícím emailu po odeslání objednávky). Cena dopravy se u různého druhu zboží liší, my Vám tedy co nejdříve po přijetí objednávky zašleme možnosti dopravy a kalkulaci ceny dopravy a následně se domluvíme na zaplacení (bankovním převodem nebo PayPal).

V případě odesílání zboží zásilkovou službou je u každé položky v na našem webu je uvedena „Doprava – pouze do EU, do celého světa". Pokud je v předmětu uvedeno „pouze do EU", předmět nezasíláme mimo EU.

Česká republika a Slovensko
Pří zasílání do ČR a SR odesíláme objednané zboží zásilkovou službou (ČR do 24h, SR do 48h). Zaměstnanci zásilkové služby adresáta/zákazníka před doručením kontaktují a osobně doručí na zadanou adresu.

Evropská unie
Zahraniční zásilky odesíláme mezinárodní zásilkovou službou nebo Českou poštou. Doba dopravy se liší podle destinace.

Mimo Evropskou unii
Odesílání zásilek mimo Evropskou unii je vždy spojeno s placením cla na straně zákazníka. Výši cla Vám bohužel nemůžeme sdělit, řeší se při příjmu zásilky na celním úřadě konkrétního státu. O výši cla se prosím informujte na celním úřadě.

Cena dopravy je zákazníkovi vždy sdělena před odesláním pokynu k platbě.

U všech zásilek je nezbytně nutná prohlídka při doručení, ještě za přítomnosti zaměstnance zásilkové společnosti. Případná poškození produktu je nutné zaznamenat na místě se zaměstnancem zásilkové společnosti. Je velmi složité uplatňovat pozdější reklamace.

Záruka
Na veškerý sortiment v našem obchodě poskytujeme záruku 12 měsíců (oproti standardní záruční lhůtě dané zákonem 6 měsíců).

Reklamace
Je možné je zaslat emailem na info@nanovo.cz, nebo telefonicky na +420 608 907 899 (Adam Karásek), nebo na +420 603 145 362 (Jiří Mrázek).
Reklamace se vyřizují neprodleně.