Obchodní podmínky

 

 Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Nanovo design s.r.o, se sídlem U Nesypky 1333/15, Praha 5 -Smíchov, 150 00, IČO: 03985822, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. 240869 vedeném u Městský soud v Praze, e -mail info@nanovo.cz, telefonní číslo 00420 777 736 955 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.nanovo.cz.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

 

1.     Všeobecná ustanovení
 
Naším hlavním cílem je spokojený zákazník. Pro to se snažíme udělat všechno. Každá fungující spolupráce musí mít pravidla. A proto tím, že u nás nakupujete, stvrzujete, že o těchto pravidlech víte a že s nimi souhlasíte.
 
Níže uvedené podmínky se týkají obchodu www.nanovo.cz, na kterém vám nabízíme originální historické předměty, kvalitní nábytek a bytové doplňky. Nenabízíme jenom zboží, rádi vám také zrenovujeme starý nábytek nebo nějaký nábytek zapůjčíme.
Může se stát, že si spolu něco domluvíme odchylně od těchto podmínek. V takovém případě bude mít naše dohoda přednost.

2.     Objednání zboží
 
Konkrétní popis a vlastnosti jsou u zboží na našem e-shopu vždy uvedeny. V popisu se může ale i přes to, že si ho po sobě vždycky dvakrát přečteme, objevit chyba. Pokud je taková chyba zjevná, není chybný údaj závazný (například cena). Proto – pokud máte jakékoliv dotazy nebo připomínky – neváhejte nám zavolat nebo napsat.
 
Slibujeme, že vám budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu, ať už se jedná o zboží nové či použité. Náš použitý renovovaný nábytek a doplňky nejsou vybaveny návodem, jsou pečlivě opravené podle popisu a zaručeně funkční. Pokud to některé z našeho zboží nesplňuje, je to v jeho popisu na e-shopu vždy napsáno.
 
Abyste u nás mohli nakupovat, je nutné v objednávce vyplnit veškeré požadované údaje. Odesláním takové objednávky mezi námi vzniká  kupní smlouva. Předmětem kupní smlouvy je zboží uvedené ve vaší objednávce.
Vaší objednávku, bohužel, nemusíme potvrdit v případě, že zboží z nějakého důvodu není skladem a nejsme schopni ho již sehnat za stejných podmínek (stejná cena, datum dodání apod.). Takovou situaci s vámi ale vždy nejdříve telefonicky probereme!


3.     Objednání služeb
 
Ze služeb vám momentálně nabízíme renovaci nábytku a pronájem nábytku.
 
V případě pronájmu nábytku se náš smluvní vztah bude řídit nájemní smlouvou, kterou s vámi po naší dohodě uzavřeme.
 
Jaké podmínky platí pro renovaci nábytku?
 
-       Objednání renovace
Na našem webu najdete poptávkový formulář, kde vás poprosíme o vyplnění vašich údajů. Zároveň nám do kolonky „Zpráva“ popište, jaký nábytek si přejete renovovat a jak by měl podle vás nábytek po renovaci vypadat. Přiložte k formuláři také fotografii nábytku. Na základě vaší zprávy odhadneme, jak bychom mohli renovaci provést a dáme vám předběžný cenový odhad.
 
-       Jak dostat váš nábytek k nám a od nás
Pokud nám předběžný průběh a cenový odhad renovace odsouhlasíte, domluvíme se spolu na tom, jak k nám nábytek dostat. Můžete nám ho odeslat (rádi poradíme, jaký způsob a případně kteří dopravci se nám osvědčili), můžeme si pro něj sami za poplatek přijet, ideálně nám ho přímo dovezte na naši pobočku (sklad) na adresu Nanovo, Mladoboleslavská 1096, 197 00 Praha 19.
 
Za váš nábytek odpovídáme až v momentě, kdy je k nám na pobočku bezpečně doručen.
 
Až budeme mít vaši zakázku hotovou, nábytek se může od nás k vám dostat zase výše uvedenými způsoby. Pokud se na způsobu spolu nedomluvíme, prosíme o pochopení, že máme právo si adekvátní způsob zvolit.
 
-       Jak vám opravíme nábytek přesně na míru
Až budeme mít váš nábytek na pobočce, zkontaktujeme se s vámi (případně se s vámi domluvíme přímo na místě, pokud k nám nábytek dovezete sami) a dáme spolu dohromady, jak váš nábytek zrenovujeme.  Na základě toho vám vystavíme objednávku, která bude zahrnovat všechny potřebné informace o renovaci – vaše zadání na vzhled a funkčnost nábytku, finální návrh ceny a termín, do kdy váš nábytek zrenovujeme. Objednávku nám potvrdíte buď přímo na místě jejím podpisem, případně e-mailem, dopisem nebo SMS zprávou. Bude stačit, když nám do daného psaní uvedete, že s objednávkou souhlasíte.
 
-       Cena renovace
Finální návrh ceny se dozvíte v objednávce. I přesto, že se budeme maximálně snažit ji dodržet, se může stát, že nám vzniknou náklady, které jsme nemohli předem odhadnout, a cenu budeme muset o to upravit. Vždy s vámi takovou situaci ale zkonzultujeme a necháme si ji odsouhlasit.
 
Způsob platby za renovaci si domluvíme individuálně, nejčastěji jde však o platbu v hotovosti na naší pobočce, nebo bankovním převodem.
 
Před zahájením opravy nábytku Vás požádáme o zálohu na 50% z domluvené ceny renovace (která je v případě zrušení zakázky vratná, odečteme si od ní případně jen naše do té doby vzniklé náklady).
 
V případě platby v hotovosti na pobočce vám předáme renovovaný nábytek hned, v případě bankovního převodu vám ho připravíme k předání, až nám dorazí domluvená částka na účet.
 
Důležitá upozornění
Jakmile renovaci nábytku dokončíme (nebo se dokončení bude blížit), vyzveme vás k jeho vyzvednutí v určeném termínu – doporučujeme nábytek vyzvednout včas. Pokud si totiž nábytek nevyzvednete do 14 dní po určeném termínu, začneme vám patnáctým dnem účtovat uskladňovací poplatek ve výši 100 Kč (bez DPH) za každý další den vašeho prodlení s vyzvednutím. Na tuto skutečnost vás ještě jednou upozorníme zasláním další výzvy, a to zhruba 14 dní po určeném termínu vyzvednutí. Zároveň ode dne odeslání této výzvy začneme počítat jeden měsíc, jehož uplynutím nám vznikne právo váš stále nevyzvednutý nábytek prodat. Výtěžek z prodeje vám po domluvě vyplatíme, máme právo si od něj však odečíst naše veškeré náklady vzniklé v souvislosti s uskladněním a prodejem renovovaného nábytku.  
 
Pokud by se váš nábytek u nás poškodil, budeme vám případnou škodu kompenzovat do výše, kterou odhadneme jako hodnotu daného nábytku před provedenou renovací.
 
4.     Potvrzení objednávky
 
Vaši objednávku ihned vidíme v systému – doba dodání je uvedena u každého předmětu. Jakmile bude vaše objednávka připravena k odeslání budeme vás informovat a zašleme vám detaily o zásilce a jejím sledování. Případně vás vyzveme k osobnímu vyzvednutí objednávky. Pokud je s objednávkou jakýkoliv problém nebo změna, vždycky vám dáme včas vědět. To, že nám vaše objednávka dorazila, vám potvrdíme pouze automaticky generovaným e-mailem. Jakmile je však připravena k vyzvednutí anebo odeslána k vám, dáme vám emailem vědět. Pokud se tak nestane, neváhejte se nám sami ozvat.

5.     Zrušení objednávky
 
Objednávku můžete do 24 hodin od jejího odeslání zrušit, a to telefonicky či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail, číslo objednávky a informaci, o jaké zboží jde.

6.     Poštovné a balné, platba
 
Objednané zboží vám zašleme v případě menších předmětů službou GLS (Česká republika, Evropská unie), nebo DHL (Ostatní státy). Nábytek po České republice zasílám službou Toptrans a do zahraničí službou DHL.
 
Zaplatit můžete kartou, kdy zboží zasíláme potom, co obdržíme vaši platbu na účet, případně můžete zaplatit i osobně v hotovosti na naší pobočce (Nanovo, Mladoboleslavská 1096, 197 00 Praha 19).
 
Možné je také osobní vyzvednutí na naší pobočce během její otevírací doby, a to až po e-mailovém nebo telefonickém potvrzení o tom, že je vaše objednávka k vyzvednutí připravena.
 
V případě bezhotovostní platby je cena zaplacena okamžikem připsání příslušné částky na náš účet.
 
V případě zakoupení zboží online je doklad o zaplacení ihned po zaplacení zboží kupujícímu odeslán na zadaný email.
Cena poštovného najdete na stránce Doprava a poštovné.

7.     Dodání zboží
 
Každou objednávku se snažíme odeslat co nejdříve! V detailu každého produktu je vidět, kdy jsme schopni ho odeslat. Doba odeslání u produktu skladem se liší od 2 dnu až do 8 týdnů. U produktů, které máme u dodavatelů je doba odeslání 3-4 týdny. 
 
Máte povinnost si objednané zboží převzít a zaplatit za něj. Pokud ho nepřevezmete, můžeme to považovat za odstoupení od smlouvy. V takovém případě vám vrátíme částku, kterou jste nám za zboží a jeho doručení k vám zaplatili, vezměte však na vědomí, že náklady spojené se zasláním zboží zpět k nám po vás můžeme chtít uhradit – jsme v takovém případě oprávnění tuto částku jednostranně započíst proti kupní ceně.
 
Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu při doručování ihned řešte s dopravcem a případné nedostatky sepište do předávacího protokolu. Takové zboží totiž nemusíte od dopravce převzít. Poškození, prosíme, zdokumentujete a dejte nám o něm vědět.

8.     Vrácení zboží
 
Tato část o odstoupení se uplatní jen v případě, kdy objednáváte jako spotřebitel = nikoliv v rámci podnikatelské činnosti (nenakupujete na IČ). České zákony vám v takovém případě garantují určitá práva.
 
Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od převzetí zboží. O vašem úmyslu odstoupit nás musíte informovat. Napište nám, co a kdy jste u nás kupovali, jaké bylo číslo objednávky a jak a kam vám máme poslat peníze zpět. Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení dostupný níže.
 
Prosím, vezměte na vědomí, že v některých případech nemusíme vašemu požadavku na vrácení zboží vyhovět – třeba v případech, kdy jsme vám zboží podle vašeho přání upravovali.
Zboží stačí zaslat spolu s průvodním dopisem bezpečně zabalené doporučeným balíkem na naši adresu (Nanovo, Mladoboleslavská 1096, 197 00 Praha 19, Jiří Mrázek, +420 608 719 149).
 
Pokud chcete rovnou zboží vyměnit za jiné, napište nám rovnou s odstoupením, o jakou výměnu byste měli zájem. Zkontrolujeme, zda máme zboží dostupné, kolik stojí, a možnost výměny posoudíme. Fakticky tak poté může dojít k uzavření nové kupní smlouvy. Cenu vyměňovaného zboží započteme na cenu zboží vyměněného. Pokud bude potřeba od vás ještě něco doplatit, dáme vám o tom vědět, stejně tak i o způsobu, jakým od vás budeme zaplacení požadovat. Pokud bude cena vyměňovaného zboží vyšší než cena vyměněného zboží, přeplatek vám zašleme převodem na účet.
 
Náklady spojené s odstoupením anebo vyměňováním nese v plné výši kupující.
Obojí je možné pouze za předpokladu, že nám bude zboží vráceno neporušené a v nepoškozeném původním obalu s kopií faktury.
 
Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání vrácení zboží vám vrátíme částku odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Pro vrácení částky máme až 14 dnů od vašeho odstoupení, budeme ale potřebovat doklad o tom, že zboží bylo vypraveno zpět k nám. Máme právo ve výše uvedené lhůtě posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a nepoužité a zda jste nezpůsobil snížení hodnoty zboží jiným nakládáním, než je s ohledem na povahu a vlastnosti zboží nutné. 
Pokud nám vrátíte zboží poškozené vaším nesprávným zacházením, můžeme vrácenou kupní cenu ponížit o částku odpovídající poškození (jakožto náhradu za snížení hodnoty zboží).
Případné vrácení peněz provádíme bankovním převodem.

9.     Reklamace
 
Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
 
Na veškeré nové zboží se vztahuje zákonná lhůta pro reklamaci 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Lhůta se vztahuje pouze na výrobní vady a netýká se použitého zboží. Na použité zboží se vztahuje lhůta 12 měsíců, není-li uvedeno jinak.
 
Reklamovat nemůžete:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
d) zlevněné zboží pro vady, pro které je zboží zlevněno
 
Postup při reklamaci:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem či písemně.
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu (Nanovo, Mladoboleslavská 1096, 197 00 Praha 19, Jiří Mrázek, +420 608 719 149). Zboží musí být vhodně zabaleno (aby po cestě nedošlo k poškození), musí být čisté a kompletní.
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace, váš požadavek na vyřízení reklamace, vaši adresu, kontakt a číslo objednávky.
4) Přibalte, prosím, doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.
 
Při uplatnění reklamace od nás obdržíte potvrzení – reklamační protokol, kde je uvedeno, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete.
Podle své volby můžete požadovat u vady, která je podstatná:
-  dodání nové nebo chybějící věci;
-  bezplatnou opravu;
-  přiměřenou slevu; nebo
-  vrácení ceny na základě odstoupení od smlouvy.

U vady, která je nepodstatná, máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu.
Dejte nám při uplatnění reklamace vědět, jaké právo jste si zvolili. Změna volby bez našeho souhlasu je možná jen tehdy, pokud jste žádali opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolíte-li si své právo z podstatné vady včas, máte práva stejná jako při nepodstatné vadě.
 
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou, pokud se s vámi nedohodneme na delší lhůtě. Poskytneme vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, o případném provedení opravy, o době trvání reklamace, případně zdůvodníme, proč reklamaci zamítáme.
 
Pokud jste spotřebitelem, pak vám náklady, které vynaložíte na reklamaci, proplatíme (a to nejnižší možné náklady). O proplacení těchto nákladů nás požádejte bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace.
 
Pokud chcete reklamovat naši službu renovace a máte tedy za to, že námi poskytnutá služba má vadu (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám), máte právo ji reklamovat. Upozorňujeme, že nejsme výrobci nábytku, který jste nám předali k renovaci, a nemůžete u nás tedy reklamovat vadu, kterou měl nábytek sám o sobě. Reklamovat můžete pouze špatně provedenou renovaci.
 
Pokud je vada odstranitelná, můžete chtít buď opravu, doplnění nebo slevu. Pokud vadu odstranit nejde a renovovaný nábytek proto nejde z důvodu špatně provedené renovace používat, můžete odstoupit od smlouvy, anebo chtít slevu.
 
Vezměte ale, prosíme, na vědomí, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutá služba neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání. Pochopitelně nelze reklamovat ani vámi zvolený způsob renovace – tedy barvu, vzhled nebo materiál renovovaného nábytku.
 
Prosíme, uveďte k reklamaci následující: službu, které se reklamace týká, vaše kontaktní údaje, popis vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Vadu v námi provedené renovaci můžete reklamovat nejpozději do šesti měsíců od převzetí renovovaného nábytku.
 
Ve zbylém se uplatní podmínky pro reklamaci uvedené výše.

10.  Další ustanovení
 
Ceny uvedené na našem e-shopu jsou konečné včetně všech daní a neobsahují cenu za dopravu.
Při dodání zboží bez vyčíslení DPH je použit zvláštní režim v souladu s paragrafem 90 zákona č.236/2004 o DPH ve znění pozdějších předpisů. To se týká především použitého nábytku a bytových doplňků.
 
Fotografie na našem e-shopu mohou být ilustrativní a nezobrazovat konkrétně daný kus nabízeného zboží. Obzvláště u použitého zboží se může stav daného kusu lišit. Nabízené zboží je vždy perfektně funkční, odlišnosti v optické stavu však nejsou důvodem k uznání reklamace.
 
Náš e-shop nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména když potřebujeme provést údržbu hardware nebo software – buď našeho anebo cizího, který používáme.
Náklady na používání komunikačních prostředků, které vám vzniknou v souvislosti s jednáním o uzavření smlouvy mezi námi, jdou za vámi.
 
Máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K tomu se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Řešení se zahájí jen na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnil své právo poprvé. Zahájit mimosoudní řešení sporu jde i online prostřednictvím platformy ODR dostupné tady: ec.europa.eu/consumers/odr/.
 
Tyto podmínky jsou v češtině a řídí se českým právním řádem. Pro případné spory jsou příslušné české soudy (tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů).
 
Zároveň podmínky můžeme měnit nebo doplňovat. Práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozí verze obchodních podmínek tím nejsou nijak dotčena.

11.  GDPR (nařízení o ochraně osobních údajů)
 
Náš web je plně kompatibilní s nařízením GDPR. Více informací o tom, jak nakládáme s osobními údaji, se můžete dočíst na naší stránce věnované problematice GDPR.
 

Nanovo design s.r.o.
U Nesypky 15
15000 Praha 5
Česká republika
IČO: 03985822
DIČ: CZ03985822
Společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 240869.

Formulář ke stažení: OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY